Astaghfirullah! Wanita Cantik Bongkar Kebusukan Suami, Pacaran dengan Pria Hingga Perlakuan Bak Binatang


    SURATKABAR.ID – Tak ada perselingkuhan yang membawa kebahagiaan. Manisnya kehidupan pernikahan akan langsung porak poranda hanya karena adanya pengkhianatan dari salah satu pasangan. Dan yang miris adalah, selalu anaklah yang menjadi korban.

    Kisah yang dialami seorang wanita cantik ini, seperti dilansir dari laman Tribunnews.com pada Selasa (19/6/2018) bahkan jauh lebih pahit daripada kasus perselingkuhan biasa. Pasalnya, bukan dengan wanita, sang suami malah bermain api dengan sesama pria!

    Pengkhianatan akhirnya terbongkar usai ia membaca pesan-pesan sang suami dengan pasangan gay-nya. Dan melalui akin Facebook bernama Ayshah Abdul Rahman, wanita cantik ini menuangkan seluruh kebrengsekan pria yang dinikahinya tersebut.

    Bismillahirahmanirahim, Selama ni saya diam je dengan cerita cerita keatas saya. Saya tak kesah orang nak cakap apa sebab cerai. Harini saya cerita. Sebab saya dapat tahu dia GAY,” tulis Ayshah di awal ceritanya, seperti dikutip dari Tribunnews.com.

    Saya baca mesej2 manja dia dan teman lelaki bernama Luqxxx. Lahir tahun 1990. Saya baca semua. Dari percutian mereka ke maldives, borak mengenaihorny dan saya melihat video lucahlelaki tersebut kepada bekas suami saya.

    Baca Juga: Nah Lo! Pilot Cantik Mabuk dan Ketiduran, Sang Kekasih Berani Lakukan Hal Gila. Akhirnya Terbongkar Lewat Foto Ini

    How to detect a gay? Nanti saya cerita. Setelah itu, beliau tidak mahu tinggal bersama meskipun saya sudah menerima jika tiada hubungan kelamindalam perkahwinan kami. Ini antara saya dan dia sahaja. Tetapi semenjak balik malaysia pada bulan 11,2016 beliau tidak mencari rumah untuk tinggal bersama. Dengan alasan tak cukup duit. Saya disuruh tinggal bersama ibu saya.

    Pada 2017 saya ingin memfailkan fasakh kerana tida hubungankelamin lebih dari setahun. Dan ketika itulah beliau meminta untuk bercerai secara baik. Orang lain saya tak nak komen. Selama ini saya mendiamkan perkara ini walaupon keluarga nya mencanangkan saya tak pandai masak dan macam macam lagi.

    Mak saya bekerja setiap isnin-jumaat waktu pejabat. Jadibwaktu beliau untuk membantu saya sangatlah terhad. Saya membesarkan anak saya sendiri semenjak 5bulan dalam kandungan. Kami sentiasa kemana mana bersama.”

    Ayshah bersama mantan suami dan buah hatinya

    Banyak saksi..saya ke kl pon saya angkut camilla. Kami telah sah bercerai pada october 2017. Semenjak itu beliau hanya memberikan saya rm400 utk anak. Walhal gaji beliau lingkungan RM20k ke atas. Semasa awal perkahwinan,gaji beliau 22 000 USD. Setelah berpindah ke petronas malaysia, saya tidak tahu gaji beliau.

    Setelah bercerai, rezeki saya sentiasa ada. Saya tidak memerlukan duit dia untuk tampung hidup saya. Duit edah pon dia belum bayar. Carta aliran wang masuk ke akaun saya untuk may2018 sahaja lebih dari 20k. Kerana selama ini saya tidak berkira untuk belanja anak . Harga kereta beliau sahaja sebulan 5k. Tetapi belanja anak berkira.

    Rumah sewa saya menetap sekarang rm1000 sebulan. Sudah 8bulan saya stay tanpa meminta apa apa duit sewa dari dia. (separuh duit sewa rumah harus dibayar oleh bapa) Tadi di perbincangan sulkh, pegawai menetapkan anak dibayar rm1060 sebulan mengikut perbelanjaan dan kemampuan bapak. Bapak pakai seluar dalam ralph lauren, tetapi beliau menyuruh membeli baju anak di mydin.

    Ketika mahu pulang.. Saya memberi kebenaran dia untuk pegang anak. Tetapi di dalam lif, dia dan mak nya mahu mengambil anak saya pulang.. Dan mak nya mengatakan mata saya seperti setan, dan camilla ni hak anaknya. Benih anaknya. Saya cuba mengambil anak saya. Tetapi saya ditumbuk oleh beliau berkali kali. Kejadian ini disaksikan org awam dan polis. Polis menyuruh membuat report.

    Bukti kekerasan yang diterima Ayshah

    *petikan dari ibu beliau sebentar tadi, ‘kalau nak jaga sendiri, kenapa nak tuntut nafkah? ‘ saya bersedia jika beliau tidak masukkan 1 sen, tetapi camilla harus dibintikan abdullah. Saya kemahkamah berdua sahaja dengan camilla, kerana ibu dan keluarga saya tidak suka campur tangan. Dan saya diam selama ni sebab dia tak minta anak, ekoran belum putus susu badan. Tetapi harini saya tak boleh terima bila dia nak ambil anak saya.”

    Tulisan Ayshah pun langsung viral tanpa perlu menunggu lama sejak diposting di media sosial. Para netizen mengaku tersentuh dengan kisah wanita cantik ini. Terlebih dengan foto yang membuktikan keberingasan sang mantan suami.

    Astaghfirullahalazim,” komentar Shahroul ZS.

    Bini cantik dah mcm ni masih mencari kunyit..kahk3..apahal syall..,” celetuk Supik Receng.

    Ya Allah…isteri lawa camni pun suami gay,dunia akhir zaman tul,” tulis Dewi Murni.

    Ayshah kini hidup penuh bahagia bersama sang buah hati